Jurek

Administrativ koordinator sökes till högskola i Göteborg

Jurek söker en administrativ koordinator för ett konsultuppdrag på en högskola i Göteborg. Är du tillgänglig att starta uppdraget 5 maj? Är du även en person med en stark administrativ förmåga och är samarbetsvillig?

 

Välkommen in med din ansökan! 

 

Arbetsuppgifter

Vi söker en administrativ koordinator med stor känsla för service och med vana av teknisk support vid presentationer och virtuella möten.

 

I tjänsten ingår:

  • Grundutbildningsadministration på grund-och avancerad nivå
  • Forskarutbildningsadministration
  • Personaladministration med stöd av vår HR partner.
  • Boka resor och logi för gäster
  • Beställa och tillhandahålla catering till möten och konferenser
  • Administrativa uppgifter så som inköp av kontorsvaror
  • Arkivering i  diarieföringssystem
  • Övriga uppgifter relaterat till lokaler och personal o gäster (kort, nycklar och accesser etc.)
  • Hur aktuell arbetsuppgifts fördelningen ser ut kan variera över tid.

 

Vi erbjuder dig möjligheten till en mångsidig roll som ingår i ett stöttande och kvalitetsinriktat arbetslag om 11 personer vilka leds av institutionens administrativa chef. Tjänsten ger dig möjlighet att bidra till att utveckla arbetssätt och rutiner, vara en kvalitetsmedveten samarbetspartner och en smidig proaktiv problemlösare av praktiska saker. Du delar arbetet med en annan kollega som innebär att säkerställa tydliga bokningsrutiner och ger support inför och under events. I rollen kommer du tillhandahålla stöd och support till användare inkl. instruera användare av VDL hur utrustningen fungerar och finnas tillhands som stöd inför och under de events som hålls lokalen. Användarna kan vara IMS doktorander eller fakultet likaväl som gäster från olika delar av världen.

 

Vem är du?

Utöver det behöver du uppfylla följande för att vara kvalificerad för detta konsultuppdrag:

  • gymnasium eller likvärdig utbildning
  • kunskaper i MS Office eller likvärdigt
  • kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

 

Meriterande för uppdraget är om du uppfyller:

  • 3 års erfarenhet av administrativa uppgifter
  • 3 års erfarenhet av olika system t.ex. lönesystem och arkiveringssystem

 

Du behöver ha en god social kompetens och passa in i arbetsgruppen. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och prestigelös.

 

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag som administratör under en föräldraledighet. Tjänstens omfattning är 100%. Uppdraget startar 2025-05-05 eller senast 2025-06-01 och pågår till och med 2026-08-31. Semester erbjuds veckorna 28-31 sommaren 2025 och inför sommaren 2026 enligt överenskommelse med konsult. Möjlighet till distansarbete 1 dag i veckan.

 

Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elvira Björebäck, elvira.bjoreback@jurek.se. Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! 

 

Om Jurek

Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

 

Område

Göteborg

Anställning

Visstid

Omfattning

Heltid

 

 

Ansök nu

 

Ansök snarast . Arbetsort : Göteborg . Publicerat : Igår

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Administrativ koordinator sökes till högskola i Göteborg