Jurek Bemanning

Söker du tjänster inom reception?

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.


Arbetsbeskrivning

Vi söker nu receptionister för både kortare och längre konsultuppdrag i Stockholmsområdet.
Som receptionist kommer dina arbetsuppgifter innefatta att sköta växeln, ta emot besökare, förbereda och boka mötesrum, hålla rent och snyggt i allmänna utrymmen samt hjälpa till med administrativa uppgifter.


Vem är du?

Vi tror att du har erfarenhet av liknande tjänster sen tidigare och att du brinner för service. Som person är du noggrann, engagerad och prestigelös. Du kommer att vara kundens ansikte utåt vilket är varför det är viktigt att du är social och tillmötesgående. Du ser vad som behöver göras och tar egna initiativ.
Du har en goda kunskaper i Officepaketet och kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska.


Du erbjuds

Du kommer att erbjudas en utvecklande roll inom service. Uppdragen kan variera i längd och sysselsättningsgrad beroende på våra kunders behov. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos någon av våra kunder. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Cecilia Wijkman på cecilia.wijkman@jurek.se

Välkommen med din ansökan redan idag på www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.


Sista ansökningsdag

Intervjuer sker löpande.

Område:

Stockholm
Stockholms län

Anställning: 

Visstid Heltid

Kontakt:

Cecilia Wijkman
cecilia.wijkman@jurek.se




Ansök nu

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 29 april

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Söker du tjänster inom reception?