Jurek Bemanning

Administratör till bolag inom dagligvaruhandeln

Till vår kund som är verksam inom dagligvaruhandeln, söker vi en administratör som tidigare arbetat med projekt och upprättat dokumentation!

 


Arbetsuppgifter

I rollen som administratör kommer du huvudsakligen att:

  • Samla in information i form av frågor och svar till 6 olika målgrupper
  • Upprätta ett huvuddokument som synkas och utvecklas i takt med projektets framlöpande
  • Samverka med projektets experter, förändringsledning och kundservice så att det övertid etableras en FAQ med förgreningar till de olika målgrupperna (intressegrupperna)
  • Undersöka och ge förslag på bästa sättet att genomföra detta och vilka/vilket verktyg som bäst stöder uppdraget
  • Underhålla och utveckla informationen över tid samt slutligen leverera ett FAQ – master dokument med olika målgruppsversioner

 

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i projekt och upprätta dokumentation. Du har en god förmåga att arbeta självständigt och snabbt ta till dig stora mängder information. Du har även mycket goda kunskaper i Excel.

 

Som person söker vi dig som är kommunikativ och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Du är strukturerad och har en förmåga att snabbt sätta dig in i frågor och fakta. Vidare är du duktig på att se helheten och att bryta ner detta till detaljnivå.

 


Du erbjuds

Detta är ett konsultuppdrag mellan 50-100 % hos vår kund som sitter i Solna Business Park. Du kommer vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Uppdraget planerar att starta omgående och fortlöpa cirka 2 månader.

 

Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se

 


Om oss

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

 

Sökord: Administration, koordinering, koordinator, administratör, support, system, dagligvaruhandel, Excel.

 

Område:

Solna

Stockholms län

 

Anställning:

Visstid Heltid

 

Kontakt:

Angeliqa Haapanen

angeliqa.haapanen@jurek.se

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Solna . Publicerat : 2 oktober

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Jurek Bemanning

Alla jobb hos Jurek Bemanning

Liknande jobb Administratör till bolag inom dagligvaruhandeln